Retur- och avbokningspolicy

Är du inte nöjd med din beställning?
Vi vill gärna veta hur vi kan förbättra oss!

Du kan returnera din beställning inom 14 dagar efter mottagandet, förutsatt att den är oanvänd, eller skicka oss ett foto som visar att produkten är defekt. Vi kommer att kontrollera fotot och i de flesta fall kan vi lösa ditt problem utan återbetalning. Vi ser till att dina pengar återbetalas till ditt konto inom fem arbetsdagar efter mottagandet av din beställning, eller så kommer vi att kontrollera ett foto via vår kundtjänst.

Viktigt: Skönhetsprodukter och artiklar som köpts under rea eller med andra rabatter kan inte returneras.

Retur via post

Du har 14 dagar på dig efter mottagandet av din beställning att byta en produkt mot en annan storlek/färg eller begära återbetalning, förutsatt att den har levererats till ett paketcenter i din närhet.

1. KONTAKTA info@alltihoppa.se

Kontakta oss först via e-post för att få returadressen. Eftersom vi har flera distributionscenter måste vi utifrån anledningen till returen avgöra vilket center ditt paket kommer ifrån.

2. SKICKA OSS MEDFÖLJANDE KVITTENS

Packa produkten så säkert som möjligt i originalförpackningen och bifoga en lapp med ditt ordernummer. Som avsändare är du ansvarig för returfrakten. Begär därför alltid en spårningskod från DHL när du returnerar paketet. När du har skickat paketet ska du kontakta oss via info@alltihoppa.se om du vill ha pengarna tillbaka eller byta till en annan storlek/färg.
Observera: vårt huvudkontor ligger i Kina. Tänk på att du måste skicka ditt paket till vår leverantör (belägen i Asien) när du returnerar produkten.

3. FRAKT

Gå till närmaste paketcenter (postkontor eller paketbutik) och skicka tillbaka ditt paket.
Så snart produkten anländer till vårt lager kommer storleken/färgen att ändras så snart som möjligt eller så kommer en återbetalning att ordnas.

Avbeställning
För att avbryta en beställning måste du omedelbart kontakta oss via info@alltihoppa.se. Om du avbryter ditt köp inom 24 timmar kan vi återbetala dina pengar utan villkor. Annars måste varorna skickas tillbaka till oss så snart de har anlänt till dig.

Fraktkostnader
Det är kundens ansvar att betala eventuella fraktkostnader vid retur av en produkt. Dessa kostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning för ditt köp dras fraktkostnaderna av.

Tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig beror i hög grad på var du befinner dig.

Vi rekommenderar alltid att du använder en spårbar frakttjänst eller fraktförsäkring!